Friday 7 December 2012

de 5 leukste nail art voorbeelden !!

heeii,
vandaag is het weer tijd voor de 5 mooiste.
deze keer gaat het over nail art zelf ben ik heel erg fan van nail art en ik ben er ook best goed in , dus ik laat jullie nu zien wat mij inspireert als ik een keer geen ideeën heb  dus lets go !

zoals ik al liet weten ik hou zelf heel erg van nail art ik kan er wel uren bezig mee zijn !!
soms lukt het wel dan weer niet je moet gewoon blijven oefenen maar ik maak ook wel vaker nail art na en deze vind ik zelf heel erg leuk

even voor dat we beginnen al deze voorbeelden zijn gemaakt door cutepolish !!

 we beginnen met deze
echt ontzettend schattig maar echt super simpel deze ik heb zelf ook al een stuk of 5 keer gemaakt maar dit is ook weer een  kwestie van oefenen

dan nummer 2

deze is ook echt heel erg leuk maar wel moeilijk  de rode streepjes gaat nog vrij makkelijk als je niet veel ervaring hebt maar het anker is echt heel moeilijk  dat  is mij ook maar 2 keer goed gelukt

nummer 3

dit is ook echt heel erg leuk maar hier hoef je niet met nagellak in de weer want het zijn namelijk gewoon nagelstickers heel simpel en je  heb is in alle prijs klasse

nummer 4

toen ik deze zag was ik helemaal verkocht want ik heb een zwak voor Amerika en dit zijn American nails aaaaa !!  echt te schattig hier ben je wel even mee bezig want je moet elke nagel echt detail  voor detail doen maar dan heb je ook wat

nummer 5
ook dit is ook weer super leuk ik weet niet hoe deze print heet zelf noem ik hem altijd indianen print maar hier heb je toch wel tijd voor nodig omdat je alles heel precies moet doen

nou dit waren de 5 weer voor deze keer ik hoop dat jullie het leuk vonden
Groetjes Teddy

No comments:

Post a Comment