Saturday 24 November 2012

REVIEW: mascara action

vandaag nog eens een review ik  ging laatst nog eens naar de action om te kijken of er nog leuke budget  beauty producten waren maar toen liep ik  tegen deze mascara aan en hij was maar €1,- dus ik kon de verleiding niet weerstaan dus de mascara ging toch maar mee naar huis nu laat ik jullie de mascara zien en ook natuurlijk mijn mening !


oke  de uitstraling van de mascara is gewoon echt vet nagemaakt van maybeline  wel jammer dat is dan toch weer minder orgineel maar is deze mascara ook net zo fijn als die van maybeline? we gaan het testen !
de borstel ziet er goed uit hij is van rubber dat geeft je wimpers ook altijd meer volume  omdat je overal goed bij kan met de haartjes ook is de mascara goed zwart  eigenlijk is hij gewoon prima bassic tot nu toen dan ,
maar op de verpakking staat dat de mascara waterproof is dat is natuurlijk altijd een grote belofte natuurlijk heb ik even wat water in mijn gezicht gegooid  haha maar dat gaf echt zo raar effect eerst zetten de mascara soort op ofzo ik kreeg super dikke wimpers en daarna viel alles onder mijn ogen en ook een deel in mijn ogen en dat was echt zo  erg pijnlijk ! , nee waterproof is deze mascara echt niet
maar verder is hij wel gewoon prima mijn wimpers worden niet echt super dik , krijgen niet heel veel volume maar gewoon een neutraal effect
ik draag de mascara hier boven wel met een ooglook
ben je toch benieuwt geworden naar deze mascara kun je even gaan kijken bij de action voor slechts
€1,-

dit was mijn review over de mascara van action
Groetjes Teddy

3 comments:

  1. Goede review!
    Jammer dat 'ie wat tegenvalt maar ja hij is ook super goedkoop.
    Leuke blog, ik volg je nu via de mail :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa super tof om te horen
      thnx voor je leuke complimenten
      ik neem nu ook even een kijkje op je blog !
      Groetjes Teddy

      Delete
  2. Leuke review!

    Jammer dat die niet waterproof is .
    Maar eigelijk kan je niet veel verwachten van een mascara van 1euro haha!

    Leuke blog!

    ReplyDelete